حملات هوایی سنگین رژیم صهیونیستی به شرق لبنان + فیلم (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله پهپادی مقاومت عراق به جنوب فلسطین اشغالی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تاکید مخبر بر بسیج همه‌جانبه امکانات برای کمک به سیل‌زدگان خراسان رضوی هنیه: نابودی رژیم اشغالگر حتمی است رسانه‌های رژیم صهیونیستی: ۱۵ نظامی در شمال غزه زخمی شدند (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) مراسم بیست و نهمین سالگرد شهادت دکتر «سید محمدعلی نقوی» در مشهد برگزار شد بلینکن: آمریکا حملات اوکراین به خاک روسیه را تشویق نمی‌کند قسام از لبنان پادگان «لیمان» را موشک‌باران کرد گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه ترکیه با هنیه درباره تحولات غزه سردار قاآنی: غزه، اسرائیل و آمریکا را به ذلت کشانده است موضع چین در خصوص سالگرد «روز نکبت» عملیات هماهنگ گروه‌های مقاومت علیه صهیونیست‌ها در نوار غزه سوءقصد به جان نخست‌وزیر اسلواکی+ فیلم جزئیات عملیات نیرو‌های مسلح یمن در دریای سرخ وزیر خارجه هند به تهدید‌های آمریکا در مورد توافق چابهار پاسخ داد کدام ادارات و سازمان‌ها شنبه‌ها تعطیل نیستند؟ وزیر راه از افتتاح راه‌آهن رشت- کاسپین با حضور رئیس‌جمهور خبر داد سه مصوبه مهم امروز (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) هیئت وزیران از زبان سخنگوی دولت تأکید رئیسی بر رفع دغدغه‌های مردم به‌عنوان سرمایه‌گذار و رکن اصلی بورس جداول بودجه سال ۱۴۰۳ اصلاح شد (۲۶ اردیبهشت)
سرخط خبرها

نماینده مجلس: رتبه‌بندی معلمان سلیقه‌ای اجرا می‌شود| بیش از ۸۰ هزار معلم از رتبه‌بندی محروم شدند

  • کد خبر: ۱۲۲۶۳۳
  • ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰
نماینده مجلس: رتبه‌بندی معلمان سلیقه‌ای اجرا می‌شود| بیش از ۸۰ هزار معلم از رتبه‌بندی محروم شدند
نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس در تذکری از استثناء قراردادن معلمان طرح مهرآفرین در قانون رتبه‌بندی معلمان انتقاد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا صباغیان بافقی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۲ شهریورماه) مجلس ضمن تبریک روز پزشک خطاب به وزیر آموزش و پرورش، گفت: مجلس در یک اقدام بجا طرح رتبه بندی معلمان را تصویب کرد و امروز در حال اجرای آن است.

عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس ادامه داد: متاسفانه امروز قانون رتبه بندی معلمان سلیقه‌ای اجرا می‌شود، بیش از ۸۰ هزار معلم در قانون معلمان طرح مهرآفرین، معلمان در حال اشتغال و معلمان مامور استثناء شده اند و آن‌ها را از این قانون محروم کرده اند.

نماینده مردم مهریز و بافق و بهاباد و خاتم و ابرکوه در مجلس تاکید کرد: چرا باید در این شرایط سخت اقتصادی بخشی از معلمان استثناء بشوند؟ مگر این تورم روی آن‌ها تاثیر نمی‌گذارد؟ مگر آن‌ها معلمان خارج از کشور هستند. از هیات رئیسه مجلس درخواست دارم این مشکل را حل کند.

صباغیان مطرح کرد: وزیر آموزش و پرورش با این کار مجلس را خلع سلاح کرده است و تیر به پای مجلس زده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->